sunnuntai 11. helmikuuta 2018

10 asiaa, joita et (ehkä) tiennyt minusta


Muutamissa blogeissa kiertää hauska aihe, jossa valotetaan hieman blogin kirjoittajan tuntemattomampia puolia. Tartuin aiheeseen ja tässä minun paljastuksiani...







Minusta ei pitänyt koskaan tulla opettajaa kouluun...saatikka erityisopettajaa.
Olen pohjakoulutukseltani lastentarhanopettaja ja olen edelleen sitä koko sydämestäni.
Olen kuitenkin vuosien saatossa kouluttautunut lisää.
Vähän vahingossa ja jonkun kohtalon johdatuksesta ajauduin erityisluokanopettajaksi
ja päivääkään en ole katunut uravalintaani.
 
 
Minulla on viimeksi ollut reikiä hampaissa, kun olen ollut alakoulussa kolmannella luokalla.
Silti hammaslääkärissä käynti on ollut minulle lapsuudessa ja nuoruudessa hyvinkin tuttua.
Meikäläisellä aloitettiin oikomishoidot jo alakoulussa ja ne päättyivät vasta lukiossa.
 
 
Olen keskivertoihminen; suurin piirtein normikokoinen sekä pituuden että painon suhteen.
Koulussa en ole ollut erityisemmin lahjakas, mutta sitäkin enemmän ahkera ja tunnollinen.
Ylioppilastodistuksen arvosana M ja lukion päättötodistuksessa taitaa keskiarvo olla 8.3...muistaakseni...
 
 
 


 
 
Minulla oli joskus haaveena, että perheessäni on 3-4 lasta, mutta elämähän ei aina mene niin kuin on suunnitellut.
 Nyt minulla on yksi maailman ihanin poika ja miehen aikaisemmasta avioliitosta kaksi aikuista lasta.
Eli tavallaan minulla on ne 3 lasta, tosin hieman mutkan kautta...
 
 
Olen ajanut kolmekymppisen hirvikolarin, joka on aiheuttanut minulle sen, että en enää erityisesti pidä autolla ajamisesta maantiellä, 
eteenkään keväällä ja syksyllä.
 
 
Minua on monesti pyydetty mukaan kunnallispolitiikkaan (kunnallisvaaliehdokkaaksi), mutta kohteliaasti olen kieltäytynyt kunniasta.
Vaikka olen kiinnostunut monista yhteiskunnallisista asioista ja vaikuttamisesta, en koe kunnallispolitiikkaa omakseni.
Asioiden paneutumiseen pitäisi olla enemmän aikaa ja mielenkiintoa, mitä minulla tällä hetkellä ei ole,
mutta koskaan ei pidä myöskään sanoa "ei koskaan"...




 
 

Olen jossain asioissa malttamaton, joskus jopa kärsimätön. Olen aika energinen tapaus, mutta toisaalta vähän laiskakin.
 Olen erinomaisen hyvä suunnittelemaan kaikenlaista, mutta se toteutus saattaa hieman "ontua"...eli hieman kaksijakoinen tyyppi...
 
 
Jos vain mahdollista, yritän välttää negatiivisia ihmisiä. Olen peruspositiivinen ihminen ja koen, että negatiiviset ihmiset syövät energiaani.
Saatan jopa hieman ärsyyntyä siitä, joten siksi en ehdoin tahdoin hankkiudu sellaisten ihmisten seuraan...
 
 
Olen pohjimmiltani aika ujo, vaikka sitä ei heti uskoisikaan. Nuorempana ja lapsena olen ollut jopa liiankin ujo.
Tästä jäänteenä, minun on vieläkin toisinaan vaikeus hoitaa asioita puhelimella, mieluummin hoitaisin asiat kasvotusten...
 
 
Minulla on varmasti maailman huonoin nimimuisti. Joku aivolohkon osa on minulla selvästikin tämän suhteen alikehittynyt.
Toisaalta minulla on hyvä näkömuisti, joten todennäköisesti nämä "ominaisuudet" kompensoivat toinen toisiaan.




Tällainen "outolintu" siis kirjoittelee tätä blogia. Olipa kiva kirjoittaa postausta ja jos haluat napata tästä blogiisi aiheen, niin olepa hyvä vaan...
 
 
Minä jatkan vielä hetken sunnuntaipäivän viettoa.
 
 


10 kommenttia:

  1. Kyläilemässä blogissasi..täällä yksi lto😁Kiva haaste💕Mukavaa sunnuntai-iltaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuinka kivaa!!! Siis vierailusi ja että olet LTO :)Täytyypä käydä vastavierailulla...;)

      Poista
  2. Tässähän oli jo paljon uutta sinusta.
    Ihanaa sunnuntai-iltaa Satu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin vähän arvelinkin. Harvoin blogissa tulee kerrottua kovin henkilökohtaisia asioita, mutta tässä ehkä pieni ripaus lisää meikäläisestä... ;)

      Poista
  3. Tämä onkin hauska! Nyt tunnen sinut paljon paremmin!
    Mukavaa alkavaa viikkoa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Postausta oli myös hauska kirjoittaa. Aluksi tuntui, ettei ole mitään kerrottavaa, mutta yllättävän hyvin nuo kymmenen asiaa löytyivät.
      Oikein mukavaa viikkoa sinullekin!<3

      Poista
  4. Hauska postaus😉 uusia ja yllättäviäkin asioita paljastui.
    Mukavaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu. Meistä blogien kirjoittajista jokainen varmaan luo mielikuvia kirjoittajasta. Kun sitä omaa puolta avaa vähän enemmän, voi sieltä tupsahdella jotain yllättäviäkin asioita...toivotaan, että pääasiassa positiivisia! ;)

      Poista
  5. Kiva kun nappasit tämän postauksen myös sinun blogiisi. Mukava lukea ja taas tiedän sinusta hiukan enemmän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu...kiitos yllytyksestä vaan! :D Ei mitään kovin henkilökohtaisia paljastuksia, mutta jotain kuitenkin...
      Mukavaa viikkoa sinne!

      Poista