lauantai 10. tammikuuta 2015

Kaiken maailman suunnitelmia


Loman jälkeinen arki on lähtenyt täällä ihan hyvin käyntiin ja se arki onkin ollut sen verran ohjelmoitua, että blogin kirjoittaminen harveni lomatahdista huomattavasti.


Minun yksi harrastuksistani (ja suurista intohimoistani) on asuntojen pohjapiirustusten tutkiminen ja sisutuksen suunnittelu niihin. Mieheni hankki tuossa vuoden alussa minulle ihan konkreettisesti uutta suunniteltavaa...



 
 
Muutoskohteena on 60-luvun kerrostalon pieni vessa, jossa ei kosketa pintoihin eikä rakenteisiin ollenkaan. Vessa on pieni ja sinne pitäisi yrittää mahduttaa pyykinpesukonepaikka. Haasteellista mutta ei ihan mahdotonta. Lavuaariseinällä tulee tapahtumaan jotain, mutta se on itsellekin vielä hieman epäselvää..
 
 

(Kuva lainattu IKEAn sivuilta)
 
 
Tässä suunnittelussa on mennyt melkein kaikki liikenevä vapaa-aikani. Olen selaillut nettiä, blogeja ja LVI-liikkeiden tarjontaa. Illat ovat menneet tätä asiaa pähkäillessä välillä melko myöhäänkin
...ja minä olen pitänyt NIIN tästä hommasta.
 
 
 
 

Kyseiseen asuntoon tehdään vähän muutakin pientä pintaremonttia (lähinnä keittiössä) ja tulen varmaan jossain vaiheessa vilauttamaan kuvia sieltä...sellaista "retro -meininkiä".


Nyt suunnittelussa on kuitenkin tänään pieni (luova) tauko, sillä suuntaamme illalla isännän kanssa mökkinaapurimme syntymäpäiville. Huomenna suunnitteluprojekti jatkuu ja minun täytynee käydä ihan paikan päällä mittanauhan kanssa tekemässä muutama ns. tarkistusmittaus.


Mies lähti vielä kyseiseen paikkaan paklaamaan seiniä, minä taidan ruveta paklaamaan itseäni juhlakuntoon... :)














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti