torstai 6. maaliskuuta 2014

Kevätfiilistä etsimässä


Olen tässä jo jonkin aikaa huokaillut, että kevätfiilikseni on jollain tavalla hukassa. Vieläkään en ole intoutunut vaihtamaan tekstiilejä keväisempiin ja perusteellisempi kevätsiivouskin on tekemättä. Minä alan jo vähän tuskastua. Mies lohdutti minua eilen toteamalla, että hänestä kevät on vasta huhtikuussa. Sain tästä ehkä hieman lisää "armonaikaa" kevätfiiliksen heräämiseen.





 
Tänään lähdin hakemaan keväisempää oloa minun suosikkitaimimyymälästäni, mutta tällä kertaa jouduin pettymään kevätkukkatarjontaan. Taitaa olla niin, että olin sittenkin liian aikaisin liikkellä, sillä tovin kierreltyäni mukaan lähti yksi St Paulia ja kaksi ruukkua narsisseja.
 
 





Tällä kertaa kukkasista ei tullut väriloitoa tänne kotiin, mutta jotain elävää kuitenkin.
 






 
St Paulian laitoin keittiön ikkunan eteen ja narsissit menivät isolle ruokapöydälle. Narsisseita tuli kieltämättä vähän pääsisäisen tunnelmaa, mutta ollaan nyt sitten vaikka hieman etuajassa sen suhteen.
 




Sisustuslehdistä olen sujuvasti lukenut kevään sisutustrendejä, mutta jotenkin tuo sisustus- ja kevätsiivousinto ei ole vielä tarttunut minuun. Pitäiköhän alkaa jo huolestua?







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti