maanantai 30. joulukuuta 2013

"Nyt lähti!"...

...sanoi Annikki Tähti

eli pitkästä aikaa kaivoin lenkkarit naftaliinisti ja suuntasin/pakotin itseni puolen tunnin juoksulenkille. Olen tässä jo muutaman päivänä kypsytellyt asiaa ja kertonut aikeistani paremmalle puoliskolleni. Tänään sain sen viimeisenkin "pistoksen", kun postilaatikosta tuli Kotivinkki ja siitä luin jutun Baba Lybeckistä...






Viime kesänä loin itselleni eräänlaista treenipäiväkirjaa HeijaHeijan sivuille. Tämä kuva on ns. yleiseltä sivulta, ei minun henk.koht. sivustolta. Tarkoituksenani on ollut siis lisätä arkiliikunnan määrää ja ainakin silloin tällöin olen onnistunut siinä. Kirjaaminen on ollut minulle ihan mielekästä puuhaa ja siitä on ollut mukava seurata omaa (anti)aktiivisuutta. On siellä muutama notkahduskin havaittavissa, mutta elämäähän tämä vain on.

Jos nyt tästä saisin jälleen uuden kipinän aloittaa juoksemisen/lenkkeilyn. Tavoitteena voisi olla 2-3 juosulenkkiä +1  Latinos.jumppa viikottain. Siinä on kyllä ihan tekemistä, kun ei ole kysymys kuitenkaan ainoastaan minun aikatauluistani. Vaikka Baba on lenkkeillyt aikaisin aamulla tai yöllä, niin minä pyrin lenkkeilemään "ihmisten aikoihin". Täytyyhän ihmisen nyt nukkua... ja mielellään vielä päiväunetkin, jos ehtii :)

Saatan kuulostaa hyvinkin päämäärätietoiselta, mutta itseni tuntien olen maailman paras keksimään kaikenlaisia syitä ja verukkeita, miksi lenkkeily tms. ei oikein just sillä hetkellä sovi. Nyt päätin sen, että lähden vaikka vartin lenkille, mutta minä lähden! Eikä tämä suinkaan ole mikään uuden vuoden lupaus...

Innostuksissani olen tänään tehnyt kaksi postausta. Lomalla tätä aikaa tuntuu olevan mukavasti kaikenlaiseen touhuiluun. Sitoutumiseni tähän juoksemiseen mitataan vasta, kun palaamme arkeen...joskus ensi viikolla. Täytyy vissiin liikkua vähän "varastoon", jos taas arkirumbassa ei ehdi.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti