lauantai 23. marraskuuta 2013

Tasausta


Olin loppu viikolla Helsingissä työn velvoitamana ja eilen perjantaina kävin vain kääntymässä kotona, silla illalla oli vielä työpaikan pikkujoulut. Olin kotona vasta tänään eli nukkumassa klo 01.00. Olipa mukava olla kotona taas!




 
Tämä päivä onkin mennyt tasaamisessa loppu viikon härdellistä. Mitään järkevää en ole saanut aikaiseksi ja kotona olen muistuttanut jonkinlaista zombia. Aamupäivällä oli pientä yritystä tehdä jotain; purkasin reissukassini ja pyykkäsi vähän. Puolelta päivin söimme  ja sen jälkeen lähdin pojan jääkiekkopeliin. Iltapäivällä erehdyin otamaan nokoset ja nyt tuntuu, etten ole herännyt ollenkaan...
 
 


 
Tänään on ollut hieno sää, mutta valitettavasti olen nauttinut siitä vain sisäisesti. Nämäkin valokuvat ovat viime viikonlopulta, mutta tunnelma on sama kuin tänään. Ihana valoilmiö!
 
 




Tämän päivän osalta olen jo luovuttanut, enkä ajatellut tehdä enää mitään ihmeellistä. Nautin siitä, että olen kotona ja perhe on jälleen koossa. Perheen miehet seuraavat Liigan peliä telkkarista ja pelaavat samanaikaisesti olohuoneessa, minä taas haahuilen täällä blogimaailmassa.
 
 
 



Tein näistä tuikuista jonkin aikaa sitten postauksen ja olen vieläkin niin tyytyväinen ostoksiini. Näistä "blig-blig"-tuikusta on iloa sekä iltaisin että päivisin. Auringon säteiden osuessa näihin ne ovat kuin isoja timantteja.
 
 
 

 
Marraskuun viimeinen viikko alkaa ensi viikolla ja minun sisälläni muhii pieni stressinalku. Koulutuspäivillä minulle jäi mieleen (monen muun asian lomassa) toteamus, että opettajan työ on myös eräänlaista urakkatyötä. Urakat painottuvat molempien lukukausien loppuun, jolloin töitä on paljon. Tiedostan ja olen jopa tottunutkin tähän, mutta silti työpaineet alkavat vaikuttamaan minuun...enemmän tai vähemmän. Odotan itseltäni jonkin sortin "ryhtiliikettä, jotta saisin tämän lukuvuoden tehokkaasti pakettiin ja mielellään hyvissä ajoin ennen joulua...mutta tänään en jaksa miettiä työasioita tämän enempää, joten...
 
 
Leppoista lauantaita!
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti