perjantai 8. maaliskuuta 2013

Nyt se on hankittu

...nimittäin uusi kamera!

Tätä päätöstä olen vetkuttanut varmaan pari vuotta. Olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti paikallisessa valokuvaamossa kokeilemassa erilaisia kameroita; perinteisiä järjestelmäkameroita ja uusia minijärkkäreitä. Netissä olen selaillut ja vertaillut jos jonkinlaista kameraa. Päätöksenteko on ollut melkeinpä mahdotonta. Eiliseen saakka.


 
Torstain paikallislehdessä oli  houkutteleva mainos, jossa minijärkkäriä myytiin puoleen hintaa alkuperäisestä hinnasta. Olihan se pakko mennä kokeilemaan heti töiden jälkeen.
 




Olen myös jokseenkin "merkkiuskollinen", mutta olin myös valmis hylkäämään ostopäätöksen, jos kamera ei olisi tuntunut hyvältä.




 
Tähän tarjoukseen kuului myös vähän pidempi "putki". Ostopäätös oli tehty suhteellisen nopeasti, kun kamera tuntui meikäläisen käteen sopivalta ja hinta oli budjettiini passeli.
 

 
 
Olen ehtinyt tutustumaan kameraan vasta pintapuolisesti, mutta ostopäätös on ollut mielestäni hyvä. Kameralla saa hienompia/parempia kuvia kuin minipokkarilla, mutta on tässä vielä  paljon opeteltavaa.
 
 
Luvassa siis jatkossa paljon enemmän tai vähemmän tasokkaita kuvia...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti